reakce na: Joanna, 20-11-2002 >
Myslim, ze nikdo nema patent na pravdu, nikdo ti neda jedinou spravnou radu pro reseni tvyho problemu a tady mas aspon sanci to nekomu rict, slyset jinej nazor, nazor cloveka kterej nema s tvym zivotem nic spolecnyho a muze pro to bejt objektivnejsi, netvrdim,ze si mi odpoved Bary libila, ale co na to mela napsat,,,nemyslim si ze s nekym jednaji jako s malym ditetem co oni maji vsechno a my nic co to je za blbost a od koho chce prijimat rady od lidi ktery jsou na tom stejne? sem si kazdej muze napsat jen vykrik a asi neni vzdy lehky na to reagovat,,,,,, Nebudu zbytecne kecat, ale rozhovory s Barou mi dost pomohly, mozna ze pres net to tak nevypada, ale myslim,ze Bara je fakt v pohode cao

Odpověděl: Bára Orlíková
Sice úplně nevím, komu vděčím za podporu, ale každopádně díky za další příspěvek do téhle diskuse. Je fakt někdy docela těžký se vypořádat s některými dotazy, které se tady objeví. Tenhle styl komunikace má výhody i nevýhody. Když sem napíšete, jste v anonymitě a poskytujete jen pár informací. Přestože se snažíme, aby odpovědi byly výstižné, smysluplné a využitelné pro toho, kdo nám píše, máme na to dost málo prostoru a informací, ze kterých musíme vycházet. Některé formulace můžou pak vyznít jinak, než jak byly původně myšlené, můžou vypadat úsečně nebo naopak příliš rozvlekle, možná v nich nenajdete to, co jste hledali. Pro nás je fajn, když máme nějakou zpětnou vazbu jak to působí na vás. Takže budeme vděční za další příspěvky. Dík